Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بورس 24 - مراسم اعطای سهام به رانندگان برگزیده تپسی عصر امروز برگزار شد. در این مراسم که با حضور نمایندگان سفیران منتخب...

سفیران منتخب تپسی سهامدار شدند

بورس24 : مراسم اعطای سهام به رانندگان برگزیده تپسی عصر امروز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نمایندگان سفیران منتخب آغاز شد، احسان نصر مدیر ارشد عملیات شرکت تپسی ضمن خیر مقدم به سفیران و اصحاب رسانه در ادامه سخنان خود گفت: از امروز به جمع ۵۰۰ نفره سفیران منتخب تپسی، به هر نفر ۲۰۰۰ سهم اختصاص می یابد. 

وی تاکید کرد، شک نکنید طبق برنامه های رشدی که شرکت دارد حتما ارزش این سهام هدیه داده شده روز به روز بیشتر خواهد شد.

او خطاب به سفیران منتخب گفت: نقش شما در رشد شرکت بسیار تاثیر گذار است. این قدم اول هدیه کوچکی است، از طرف شرکت به خاطر تلاش های قابل تقدیر شما. امیدواریم در تایم نه چندان دور و نهایت تا یک سال آینده بخش اعظم سهامداران مجموعه را سفیران تپسی تشکیل بدهند.

به گفته وی فاز دوم اعطای سهام به سفیران نیز در دستور کار برنامه های تپسی قرار دارد.  

او افزود: ما طبق بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که بسیاری از سفیران مجموعه هیچ گونه فعالیتی در زمینه بازار سهام نداشته اند. به همین خاطر شرایطی را فراهم کردیم، سفیران محترم بدون نیاز به داشتن کد بورسی بتوانند سهامدار تپسی شوند و اینکه هیچ گونه وجهی نیز نبایستی پرداخت کنند این سهام دارایی شما سفیران منتخب است و امکان نقد شوندگی را نیز داراست. 

میلاد منشی پور مدیر عامل تپسی نیز در این مراسم گفت: امیدوارم این کار یک آغازی باشد، برای ادامه دار شدن این روند و روزی که بتوانیم و ببینیم یک بلوک سهام به سفیران تپسی اختصاص یافته است. 

او نیز تاکید کرد، سفیران سهامدار هر زمان اگر بخواهند می توانند سهام خود را نقد کنند. سفیران چه بخواهند همکاری خود را با تپسی ادامه بدهند و چه نخواهند، در رابطه با این دارایی آنها ماجرا تفاوتی نمی کند. این دارایی متعلق به آنهاست. 

منشی پور اضافه کرد، این کار یک نوع تشکر از سفیرانی است، که از سال ۹۶ در مجموعه همکاری داشته اند و سفرهای متعددی داشته اند، انشالله فاز دوم نیز هم از اردیبهشت ماه کلید خواهد خورد. 

عکس

عکس

عکس

عکس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24